Thursday, May 5, 2011

Sebening subuh hari


Assalamualaikum ya habibi ya maulana ; 

alhamdulillah masih lg aku di beri peluang utk menulis blog nie pd hari nie... Thank U Allah...  =)
hari nie hari jumaat bersamaan 06.05.2011... seawal 6.30 pagi aku da bgn hr nie... solat subuh sume n antar adk g skola.. pastu spt biase menjlnkn rutin harian di uma lame as my office... pagi2 lg aku da pekena nasi lemak.. cnne nk diet nie.. adoii.. hahaha... tp da topup blk dgn livita supaye x nantok la enn.. (i hope la tp mcm nantok jerk) ;p

skng aku nga dok update2 blog nie smbl menjlnkn bisnes aku with my belOved Qim.. hehe.. (ade jerk die enn dlm stp blog )  ;)
alhamdulillah skng kitorg nga memperkembangkn lagi perniagaan kitorg... so , meyh aku senaraikan ape yg kami niagakan okeyy...

1- contact lens dgn berbagai jenis dan color (korea imported)
2- original & gred AAA perfume assorted (imported from Dubai n US)
3- Make up original n best gred from MAC & lain2 brand
4- Chip Choc Rise Cookies
5- Ayat-ayat Quran dari kulit kayu papyrus (imported from Mesir)
6- Penanda buku papyrus
7- jeruk & halwa belimbing buluh 
8- Menerima tempahan nasi ayam
9- tempahan kuih apam beras, kasui , berbagai jenis roti jala & lain2
10- Cincin kayu kokka (kayu yg di bina bahtera nabi Nuh a.s)
11- Collagen kesihatan wanita 
12- Minuman kesihatan Raja Herba (darah tggi, diabetes,colesterol & lain2)
13- Kursus mekap 
14- tempahan langsir, cadar, set sofa & set kahwin
15- Kasut kulit untuk lelaki dan wanita 
16- Hijab pin (brooch home made)
17- de'fairy milk choc (sesuai utk hadiah & sbgnya)
18- dan macam2 lagiiii...!!!!

haaaa.... jd u oll tggu pe lg.. rajin2la ke office kami or leyh jgk beli secara online dan tempahan melalui SMS juga di terima... 
Sooooo... singgah2la ke laman niaga kami yeahh~
tengs guyzz...  :-)






No comments:

Post a Comment