Monday, May 16, 2011

Precious Moment


Assalamualaikum....

Hari nie aku rajin sket nk dok cot cet kat cni... hehe..  =)
arinie ari cuti utk aku satu fmly event hari nie hari keje , tp sume x g keje... hahaha...!! dan korg nk tau , ari nie aku rndu gle kat mr.qim.. awatla ase cm da lme x jmp.. pdhal baru je mggu lepas jmp... wndu lg nie... mcm mn..?? hehe.. anyway, everyday is the miss n love day... peace~

cuace skng adalah sejuk sbb td baru jerk lepas ujan... blurpp...! mang menggigil aku event aku x maen ujan pown... cte sal ujan , aku terigt aritu aku hang out with my beloved qim kat pavillion KL mse tuh baru pas tgk wyng.. cte pe aku x igt... kua2 jerk ujan.. n sempat lg mse ujan2 tuh dok nk snap pic tgh jln.. haha... mungkinkah ade yg akn berkate "pehal budak tu?" hehehe....  :p



See..?? Mr.Qim maen ujan..  ;p





Mrs.Qim nie pOwn same jerk maen ujan.. haha..  :D


So, tu pic aku g maen ujan... pastu jln2 jap then blkla... Ekceli blog nie aku wat mang just for love... means utk kte yg ade aty , perasaan kasih n syg... pd sape2 pownla.. x krela mummy ke, papa ke , boyfrend ke , ape ke enn.. jnji ttg ksh sayg... mmg ade org kate "becinta mangla bukan maen lagi.. sok gadoh pastu putus"...
ayt nie kadang2 mang x lepas dr mulut org tp kdng2 ade btolnye.. cme pd aku , sume tu mmg bergntung pd kte... knpe putus..? msti de sbbkn..?? kesnye..?? curang..? cemburu..? salah paham..? tula yg slalu berlaku dlm dunia bercnta nie...

ape yg penting kte knela saling memahami antara satu same lain.. persefahaman ngn kejujuran tu penting...pecayelah.. aku da laluinya... kejujuran dan keikhlasan tu selalu bwk aku ke arah yg lebih bahgia.... insya'Allah... aku pown slalu doa moga hubungan Kamelia & Mustaqim akan berkekalan...

Cite serbe sdikit ttg aku ngn mr.qim...
alhamdulillah kitorg mang happy... dan tpulah klau kte kate xde yg selisih phm ke , gadoh ke , ape ke dlm sesebuah hubungan tu kn..?? cme ktela yg kne memainkan peranan kte.. klau dh die dok mrh2 , pastu kte pown mrh2 , x jd ape enn..?? klau die mrh , kte knela cool kn die.. dan klau kte mrh , die knela pndai2 amek aty kte.. sume nye kne saling membantu... kite dlm dunia nie bkn bangun dgn sndrinye.. msti ade yg bg sokongan n bantuan kn..?? mcm tu jgk dgn "Cinta" tu.. die bgn sbb kte... adenye kte yg bina die... sama ada secara tidak di duga atau pun yg telah di rancang...

Bercerita lak ttg pengalaman cnta.. mmg mcm2 jns de kn..?? dan ade mcm2 dasar cnta... ade kerana mmg cnta , kerana harta , dan kerana sbgnya lah..!! pd aku , pengalaman lalu tu aku dh lupekan dan jdkn pengajaran.. hidup msti trus pandang ke hadapan.. jika kita toleh ke belakang , hanya mengundang duka dan sesalan je.. ade perkara yg baik , kita jdkn la teladan ... yg buruk , jdknla sempadan.... walaupun mr.qim x tau , tp pengalaman indah yg aku ade adalah menjadi slh seorg yg di sayangi olehnya... x di nafikan.. mula2 aku mcm was2 ngn cnta die.. tp lame2 , insya'Allah aku yakin die dapat membahagiakan aku... dan mgkn die yg Allah jnjikan untukku... moga kekal hingga ke akhir hayat...
Love u Mr.Qim.. :D




klau di cte bab cinta nie , mmg meluas.. smp bile2 pown x abes... byk sgt kisah suka duka yg nk kte citekn... msng2 ade pandangan dan perspektif msng2 terhadap cnta... mcm2 memori ade.... jd , abadikahlah ea dlm memori kite...  =)

utk menamatkan cte , aku nk ckp yg aku plng ske gmbr2 yg aku amek mse last jmp mr.qim aritu.. mse tu aku g kolej aku n die temankn.. event x g mn2 pown , aku ttp happy sbb pat jmp yg tercayang..!!  ;)

so, aku kngsikn gmbr2 yg aku kua aritu.... moga2 anda semua menemui cnta sejati anda... wassalam...  =)






Mase nie kat kolej aku.. maseyh bang teman syg.. mmuacksss...!!







Dalam LRT... hehehe.. sempat lg dok snap2..!! 







Hahaha... pdn mke kne tarik idung..!!







Adeih... sudahnye idung aku yg kne ttp..!!







ok2.... damai ok.? PEACE & LOVE..  ;) 








1 comment:

  1. wahhh sweet nyeee ....
    moge2 kowg kekal keyh !
    kem salam kt mus .. actually nisa ni kwn mus .. heee :)

    ReplyDelete