Thursday, May 5, 2011

"Her" & "Him"

Assalamualaikum dan salam sejahtera (da mcm pembaca berita dh) :p


Hari nie aku dok update blog lagi.. whoaaa.. rajin lol kamelia wee nie.. da 2 ari update blog.. mane x nye.. starting dari siti nur asyrafiah la nie.. hahaha.. dok nk maen2 tulis blog.. aku gget hang taula.. hehehe...  (baik aku gget pkwe aku)  :D

ok... topik arinie dan ekceli sepatotnye topik semalam tp aku x rajin nk tulis sbb da ngntok.. seharian g jln2 cr wayang n mkn semlm.. so, aku decide tulis arinie.. its all about 25things bout me n 25 more is bout him.. so totalkn la yea ..25+25=?? hahaha.... 




Come On... Lets we start bout me 1st... ttg aku senang je.. aku mang bohh je sume... hahaha...  




** 25 things About Me a.k.a Kamelia Wee **



.:: seorg yg sempoi , ske kwn , dan ske tdo ... 
.:: kwn2 pggl au lia , ya , kamelia , kamal , camel ,doraemon n so on (malu nk ckp byk2.. hee~~ ) ...
.:: i have a bad flu coz i have a resdung.. mang pntang kne habuk2 nie tau ...
.:: ske masakkan yg pedas2 , baru de kick ...
.:: seorg akak yg garang pd adik2 tp slalu kne buli ngn adik (mcm mn tu?) haha ...
.:: seorg yg romantik , penyayang , dan sore cm kartun (kata kwn sy) peace ...
.:: x sukekan coklet , x suke di tipu dan x suke ape yg sepatotnye x suke ...
.:: pd aku, kwn berlandaskan kejujuran n kepercayaan ...
.:: ske wane Gold , Hitam , Putih , Kuning , Merah , Hijau (baek ckp sume wane aku ske.haha.. jnji wane terang k..? ...
.:: mempunyai impian dan cita2 yg tinggi ...
.:: kdng2 penakot, kdng2 berani ...
.:: anak sulung dari 3 beradik ... 
.:: keta idaman lamborghini ...
.:: plng x ske math (skola dlu pown drop add math) ...
.:: seorg yg aktif dlm bidang kurikulum ...
.:: x ske kua mlm dan always be with my fmly ...
.:: cepat sdeyh dan mudah menangis ...
.:: suke berterus terang n no sorok2 okies ...
.:: suke shopink n jln2 ke tempat baru ...
.:: sangat saygkn Mustaqim ;-) ...
.:: sensitif , mudah tersentuh dan terharu , peAce~~ ...
.:: sukekan bnde yg abstrak atau simple tp looks nice ...
.:: bekerja sendiri setelah habis diploma n hope berjln lncar ...
.:: baaaaaanyak sgt ckp smp kdng2 menanah tlnga korg dengar ...
.:: finally , seorg gadis yg biasa, mempunyai hati,perasaan, impian sprti org lain ;-) ...

** 25 Things about "Him" a.k.a Mustaqim **



@@ anak ke 5 dari 6 beradik @@
@@ ske maen game dota n his life is full with DOTA..(maen mang x igt dunia) hehe @@
@@ ske berkwn n aktif kat tmpt stdy die (sebok ngn kem die) wekk! :p @@
@@ seorg yg tegas , garang tp penyabar n x tuduh melulu @@
@@ slalu tlng umi kat umah (calon menantu nie) peace~ @@
@@ every wik ajak kua... wndu ktenye (ohhh sweet like honey) ^_^ @@
@@ berilmu tggi dan beradap sopan pd org tua (i lOike...!) @@
@@ x ske di tipu n x ske org ckp skerat2 (jwbnye 10xla die tnye kang) @@
@@ as mybOy , he is so caring is lOving , romantik , t8 care of me n always at my side (lomah bdn den dongar n kompem die kembang bce nie..tett~ )  :p @@
@@ byk persamaan aku ngn die.. ape2 je sume nk same (abg tiru syg yea?) haha..! @@
@@ psttt..!! die ske bace novel tau .. (nk pinjam buleyh??) @@
@@ ramai org kte muke die same ngn muke aku.. (yeke weyh?) @@
@@ Kejujuran adalah landasan utama perhubungan @@
@@ Seorg yg slalu berhati2 dlm setiap pekerjaan @@
@@ mata yg boooolat n i lik ehis nOse.. (nk tarik2 kasi lg mancung leyh x.?) @@
@@ Stp kali jmp aku , ade je yg die nk dok cuit sne , cuit sni . sng cte, x reti dok diam dak nie... hua3...! (btol x bang?) @@
@@ fotogedix... haha.. klau bergmbr no.1 .. (samela cam aku) hee~~  :p @@
@@ skekan cte yg action , cte korea , seram n so on... @@
@@ he loves kids n nk bajet ank ble da kawen t.. hik8..! @@
@@ "jaga diri syg" - perkataan nie x penah die lepas walau sehari :) @@
@@ suke togather-gather ngn aku.. (aku lgla ske enn) hak8..! @@
@@ die kte byk yg die blaja when he with me.. (tengs darl) @@
@@ ske berckp n ramah (mcm aku jerk nie) @@
@@ klau bab makan , die mang jaga.. slh2 order x di layan okies..hua3..!! @@
@@ 4 the last , i always rmmber that he said "sayang , abg sygkn ayg n abg jnji nk kawen ngn ayg... kte smpan wit n tggu abg abes blaja yea.. same2 kte jga hubungan kte..insya'Allah kte akn bhgia (aku da copy paste ayt nie lam otak n aty aku) walau dlm msj akan di delete , tp selg aku msh di berikan ingatan yg baik , aku akn syg die , jga die , memahaminya dan tggu sehingga die menjemput aku menjadi isterinya) aamin~~ @@ 




Sooo.... tula some simple thing about me n m love.. hehehe... abg , syg pun sygkn abg tau.. abg jga diri abg jgk yea.. dun be nOty2.. (nOty kat syg x pe) hahahahaha...
To all frendz , tengs sbb sudi bce2 blog sy yg mcm biskut yg kejap on kejap off nie.. hahaha... n nk promote sket.. rajin2la ke FB yea or if minat dlm bisnes , haaaa... PM me or Mustaqim .. tengs yeahhh~ daa n wassalam...  =)

3 comments:

  1. awwwwwww
    sweet nyeeeeeeeee
    ahahahahaha
    suke3

    ReplyDelete
  2. hahaha... maseyh2... cty & adill jgk shumell...
    moga berkekalan n cepat2 kawen... hee~~

    ReplyDelete
  3. hahahaha. awsum. :) cuit sana sini ek...lala.

    ReplyDelete